تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حلقه پنهان بابك زنجاني دستگير شد (+عكس)

حالت منفرد، به حدي براي خود سازماني ايجاد كرده بود كه در مالزي با تيم محافظ و حتي اسكورت پليس مالزي جا به جا مي شد و احتمالا علت فرار وي از دست پليس مالزي با همكاري همان افراد صورت گرفته است.

حالت منفرد، به حدي براي خود سازماني ايجاد كرده بود كه در مالزي با تيم محافظ و حتي اسكورت پليس مالزي جا به جا مي شد و احتمالا علت فرار وي از دست پليس مالزي با همكاري همان افراد صورت گرفته است.

با دستور مقام قضايي و پيگيري هاي دستگاه امنيتي كشور و تلاش پليس اينترپل ايران، سرانجام حلقه مفقوده و بعبارتي جعبه سياه بابك زنجاني دستگير شد.

به گزارش عصرخبر، علي زيبا حالت منفرد تبعه ايراني و همكار بابك زنجاني كه با پول هاي بابك زنجاني توانسته بود حكومتي براي خود در مالزي و پس از ان در جمهوري دومنيكا ايجاد كند سرانجام توسط اينترپل دستگير و به ايران منتقل شد.

اين فرد كه از آن بعنوان متهم نفتي نامبرده مي شود يكي از حلقه هاي اصلي بابك زنجاني در خارج از كشور بود و نقش بسيار مهمي در مراودات و معاملات نفتي بابك زنجاني داشته و احتمالا بابك زنجاني نيز از وي شاكي باشد.

حالت منفرد، به حدي براي خود سازمان ايجاد كرده بود كه در مالزي با تيم محافظ و حتي اسكورت پليس مالزي جا به جا مي شد و احتمالا علت فرار وي از دست پليس مالزي با همكاري همان افراد صورت گرفته است.

پاسپورت منتشره از وي كه پاسپورت ديپلماتيك است نيز به اين علت است كه وي در جمهوري دومنيكا نيز ارتباطاتي با دولت ايحاد كرده بود و قرار بوده سفير اين كشور در يكي از كشورهاي آمريكايي شود كه با اقدام به موقع دستگاه قضايي و دستگاه هاي امنيتي و انتظامي، علي زيبايي حالت منفرد دستگير و به ايران منتقل شد.

انتظار مي رود با دستگيري وي حلقه مفقوده بسياري از اقدامات بابك زنجاني به خصوص در حوزه نفتي كشف شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حلقه پنهان بابك زنجاني دستگير شد (+عكس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..