تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبروی کوچه ها، افتخار محله ها در پارس آباد برگزار شد +‌ عکس

ساعت: 09:46 منتشر شده در مورخ: 1395/10/27 شناسه خبر: 1007787

یادواره آبروی کوچه ها و افتخار محله ها با محوریت شهیدان «اله شکر شرقی» و «محمد شیرزاد» و یازده شهید محلات مطهری و بالابیگلو در پارس آباد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، برنامه آبروی کوچه ها، افتخار محله ها از سوی ناحیه مقاومت سپاه پارس آباد امروز با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و اهالی محلات شهید مطهری و بالابیگلو پارس آباد برگزار شد.

سرهنگ مطلب شاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس آباد در برنامه آبروی کوچه ها افتحار محله ها با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا گفت: مراسمی که به نام و یاد شهدا برگزار می شود یک توفیق بزرگ الهی است و در این مراسمات شهدا میزبان هستند.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: خدمت گذاری و احترام به این بزرگان که الگوی بارز ایثار و استقامت هستند یک وظیفه است که هر چقدر خدمت شود باز هم در برابر ایثار آنان کم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس آباد با اشاره به اهداف این برنامه اظهار کرد: هدف برنامه ی آبروی کوچه ها و افتحار محله ها این است که افراد محله در مقابل درب منزل شهید در برنامه های گرد هم آمده و بار دیگر با شهدای انقلاب اسلامی و شهید محله تجدید میثاق کنند.

اجرای سرود، نمایش نماهنگ دفاع مقدس، خاطره گویی توسط همرزمان شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبروی کوچه ها، افتخار محله ها در پارس آباد برگزار شد +‌ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..