تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامين اجتماعی بدهى سال 94 را هنوز پرداخت نکرده است

رييس علوم پزشكى ايران گفت: بيمه تامين اجتماعی هنوز بدهی سال 94 خود را به ما پرداخت نكرده است.

وى اظهار داشت: از ميزان بدهى بيمه ها به علوم پزشكى ايران حدود ٣٠ ميليارد را بيمه سلامت پرداخت كرده اما متاسفانه بيمه تامين اجتماعى هنوز بدهى سال ٩٤ را نيز به ما پرداخت نكرده است.

رييس علوم پزشكى ايران با بيان اينكه قول پرداخت بخشي از مطالبات به صورت اوراق قرضه به ما داده شده، تصریح کرد: بخشی از بدهى ها از طرف سازمان بيمه سلامت به صورت اوراق قرضه به ما پرداخت مى شود.

حاجى ميراسماعيل افزود: به احتمال زياد اين اوراق را ما به بيمانكارهایی كه از ما طلب دارند، می دهیم تا بتوانيم قدری رضايت آن ها را جلب كنيم و احتمالا پزشكان و پرسنل زير بار دريافت مطالبات خود به صورت اوراق نمی روند و ما مجبور هستیم با قرار دادن اوراق در بانک، وام گرفته تا مطالبات را پرداخت كنيم.

وى با بيان اينكه زمان پرداختى ها در مراكز تابعه علوم پزشكى ايران تفاوت دارد، یادآور شد: مطالبات برخى مراكز را تا خرداد ماه پرداخت كرديم ولى برخى مراكز درمانى و پزشكان از اسفند ماه مطالبات خود را دريافت نكردند، البته در پرداخت ها ما هميشه سعى می كنيم پرداختى پرسنل دو ماه جلوتر از پزشكان باشد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامين اجتماعی بدهى سال 94 را هنوز پرداخت نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..