تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داور المپیکی مغولستان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام تختی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی در رشته های آزاد، فرنگی و پهلوانی به صورت تیم به تیم و با حضور 36 تیم داخلی و خارجی از 30 دی تا اول بهمن ماه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار می شود.
«تیمور باتار باتار» مغولستانی داور درجه یک بین المللی به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
علیرضا حیدری قهرمان جهان و المپیک، رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی، رئیس کمیته پهلوانی و عضو کمیسیون رشته های سنتی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی در این مسابقات حضور خواهد داشت.
در کشتی آزاد، کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، اوکراین، قرقیزستان، ازبکستان، مغولستان، گرجستان و منتخب آمریکای لاتین در کنار پنج تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در چهار گروه به مصاف هم می روند.
در کشتی فرنگی نیز کشورهای گرجستان، ترکیه، ارمنستان، بلغارستان، اوکراین و ازبکستان در کنار پنج تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در سه گروه با هم مسابقه می دهند.
همچنین در کشتی پهلوانی کشورهای گرجستان، قرقیزستان، روسیه، ارمنستان، بلاروس، صربستان، مجارستان و ترکیه در کنار سه تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب و تیم خراسان رضوی) در سه گروه با هم به صورت تیم به تیم مبارزه می کنند.
ورزشی**1067**
تنظیم کننده: رضا رمضانی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داور المپیکی مغولستان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام تختی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..