تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشم بیگ زاده به تیم تراکتورسازی پیوست

هاشم بیگ زاده مدافع سابق تیم فوتبال صبای قم صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه قراردادی با تیم تراکتورسازی امضا کرد.

هاشم بیگ زاده به تیم تراکتورسازی پیوستبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛هاشم بیگ زاده مدافع تیم فوتبال صبای قم صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه قراردادی با تیم تراکتورسازی امضا کرد تا بتواند نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر را در کنار شاگردان امیر قلعه‌نویی حاضر باشد.


وی که سابقه حضور در تیم ملی ایران را در کارنامه دارد اصالتی اردبیلی دارد و قراردادش با سرخ پوشان فوتبال آذربایجان به مدت نیم‌فصل خواهد بود.


بیگ زاده 4 قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و یک قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران را در ویترین افتخارات خود می‌بیند.
این بازیکن باتجربه پیش‌ازاین پوشیدن پیراهن تیم‌های فجر سپاسی شیراز، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم را تجربه کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشم بیگ زاده به تیم تراکتورسازی پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..