تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس روز نشنال جئوگرافیک؛ من اینجا بودم!

کد خبر: ۴۶۲۲۴۲

۱۹۱  بازدید

وقتی که این پوسته را دیدم بسیار تعجب کردم چرا که به خوبی و با حفظ جزییات ظاهر یک مار کنده شده بود. وجود این گونه مارها در باغچه ها و حیاط های خانه های محل زندگی من بسیار رایج می باشد.

برترین ها: مار بند جورابی که به عنوان مار باغی نیز شناخته می شود یادگاری ترسناکی را از حضور خود در اواخر تابستان به جا گذاشته است. عکاس این تصویر، Kathy F، این عکس را در شمال شرقی پنسیلوانیا ثبت کرده و درباره ی آن چنین می گوید:

وقتی که این پوسته را دیدم بسیار تعجب کردم چرا که به خوبی و با حفظ جزییات ظاهر یک مار کنده شده بود. وجود این گونه مارها در باغچه ها و حیاط های خانه های محل زندگی من بسیار رایج می باشد. برای گرفتن این عکس، پوسته ی مار را بر روی گیاه هاستا قرار دادم و برای تاکید بر روی جزییات آن از تکنیک عکاسی ماکرو استفاده کردم.

برای دیدن عکس در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس روز نشنال جئوگرافیک؛ من اینجا بودم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..