تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اجرای برجام صادرات نفت به بالاترین سطح خود در بعد از انقلاب رسیده/ طرف مقابل برجام را پاره کند واکنش ما تندتر است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در بیست‌ودومین جشنواره رازی گفت: با اجرایی شدن برجام و با گذشت کمتر از یک‌سال میزان صادرات نفت و میعانات گازی کشور در تاریخ بعد از انقلاب به بالاترین سطح خود رسیده است.

وی افزود: ایران از موضع اقتدار می‌گوید که اگر طرف مقابل برجام را پاره کند عکس‌العمل ما تندتر خواهد بود البته ما به عهد و توافق بین‌الملی که امضا کردیم پایبند هستیم.

ادامه دارد...

http://fna.ir/RNGOEO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اجرای برجام صادرات نفت به بالاترین سطح خود در بعد از انقلاب رسیده/ طرف مقابل برجام را پاره کند واکنش ما تندتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..