تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد حق برانکو است و کی روش نباید قهر و استعفا کند

پنجعلی؛

انتقاد حق برانکو است و کی روش نباید قهر و استعفا کند

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که سرمربی تیم ملی تمرکز بازیکنانش را می‌گیرد و آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد پنجعلی درباره اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش و اینکه او فدراسیون فوتبال را مقصر ناکامی‌ احتمالی تیم ملی معرفی کرده و بار دیگر به انتقاد از برانکو ایوانکوویچ و فدراسیون پرداخته، اظهار داشت: «این کار در فوتبال ایران تاکنون سابقه نداشته و من از کی‌روش بابت به زبان آوردن چنین صحبت‌هایی تعجب می‌کنم. نمی‌دانم او با چه استدلالی چنین حرف‌هایی را به زبان آورده است.»

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «فوتبال حرفه‌ای چنین اقداماتی را نمی‌پذیرد. کی‌روش با این بیانیه فوتبال ایران را زیر سؤال برد و من به هیچ عنوان نمی‌توانم این کار او را هضم کنم.»

 

پنجعلی با اشاره به اختلاف کی‌روش و برانکو، خاطرنشان کرد: «انتقاد حق برانکو است. کی‌روش در یکی از حساس‌ترین مقاطع، بازیکنان پرسپولیس را به اردوی دبی برد که هیچ سودی برای فوتبال ایران نداشت. انتقاد در همه‌جای دنیا وجود دارد اما قرار نیست با کوچکترین انتقاد، کی‌روش قهر و استعفا کند.»

 

مدافع سال‌های دور فوتبال کشورمان گفت: «کی‌روش با این کارها با اعتبار و آبروی فوتبال ما بازی می‌کند و هیچ‌کس در ایران موافق چنین جنجال‌هایی نیست. کی‌روش اگر می‌خواهد تیم ملی را به جام جهانی 2018 روسیه برساند،‌ باید تیم ملی را از حاشیه‌ها دور کند، نه اینکه تمرکز بازیکنانش را بگیرد و آب در آسیاب دشمن بریزد.»

تسنیم

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد حق برانکو است و کی روش نباید قهر و استعفا کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..