تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت ۲۵ نامزد برای نشستن روی یک صندلی/ مجمع جنجالی در حضور وزیر

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته برای انتخاب رئیس آینده این فدراسیون  فردا سه شنبه در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک، به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل خواهد شد. 

وزارت ورزش و جوانان دو هفته قبل از میان ۲۵ نفری که برای تصدی صندلی ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بوند، نام ۲۵ نفر را به عنوان نفراتی که می توانند در مجمع به رقابت بپردازند، اعلام کرد. 

بر همین اساس صمد ولیزاده، علی خرمی، علیرضا اسدزاده، محمدعلی باتوانی، علی برق پیما، مصطفی نکولعل آزاد، حسین دهقانی، علیرضا رستمی، قاسم سعیدی، حمیدرضا عرفانی، حمیدرضا ده بزرگی، خانم زیبا محمدرضایی، مازیار فریدخمامی، ایرج علی میرزایی، عقیل کشیر تقرتپه، آیدین محمدی، بهزاد ملکی، حبیب اله ناظریان، حسین افراسیابی، سعید دباغ نیکوخصلت، محمدصادق فرجی، محمد احمدی، سیدعباس پناهی، حمید عباسی و محمدقاسم منوچهری نفراتی هستند که مجوز حضور در مجمع را دریافت کردند. 

همچنین بر اساس اعلام فدراسیون کاراته غیر از روسای هیات ها و نمایندگان ارگانها و سازمانهایی که حق رای دارند، امیر مهدی زاده، سعید احمدی و حمیده عباسعلی به عنوان نماینده ورزشکاران، محمدعلی مردانی به عنوان نماینده داوران، غلامرضا دباغیان به عنوان نماینده مربیان و دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مقاومت بسیج به عنوان نماینده باشگاهها حضور خواهند داشت. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت ۲۵ نامزد برای نشستن روی یک صندلی/ مجمع جنجالی در حضور وزیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..