تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت مسلحانه تخمه آفتابگردان و پرتقال!

کد خبر: ۴۶۲۱۲۴

۱۲۸  بازدید

خبرجنوب: دو نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه که شبانه از سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌های شیراز سرقت می کردند، دستگیر شدند.

اعضاي اين گروه مخوف در يك هفته از ساعت 23 تا يك بامداد به 6 سوپرمارکت و میوه فروشی در شیراز دستبرد زدند و وجوه نقد کمی سرقت كردند.

اعضاي اين گروه سرقت‌هايشان را از یک هفته قبل شروع كردند. اين گروه خشن در نخستين شب به سوپرماركتي در گلسرخ دست‌برد زدند. آن شب خودرويی مقابل سوپرماركت توقف كرد. سارقان مسلح از ماشين پياده شدند و طبق نقشه‌اي كه كشيده بودند وارد مغازه شدند.

يكي از آنها اسلحه ژ3 در دست داشت كه با آن صاحب سوپرماركت را تهديد كرد. در ادامه يكي از سارقان خودش را به پشت دخل رساند و تمامي پولهاي موجود در آن را سرقت كرد. در اين ميان صاحب سوپرماركت كه بهشدت وحشت كرده بود پس از فرار دزدان مسلح، با پليس تماس گرفت و اين سرقت را گزارش كرد.

سرقت‌هاي سريالي

با اين شكايت تيمي از كارآگاهان به دستور بازپرس دادسرای جنایی شیراز تجسس براي شناسايي و دستگيري دزدان مسلح را شروع كردند. ساعاتی از نخستين سرقت مسلحانه گذشته بود كه گزارش سرقت مشابه ديگري پيش روي تيم تحقيق قرار گرفت.

اين بار دزدان به يك میوه فروشی در شیراز دستبرد زده بودند. بازبيني فيلم‌هاي ضبط شده در دوربين‌هاي مداربسته نشان مي‌داد كه دزدان پارس سوار با همان شگرد قبلي مقابل میوه فروشی توقف كرده و با تهديد دست به سرقت پول‌هاي صندوق زده‌اند.

6 سرقت در يك هفته

كارآگاهان در نخستين اقدام به بررسي شماره پلاك خودرو پرداختند اما آنطور كه در تحقيقات مشخص شد پلاك خودرو سرقتي بود و مشخص شد سارقان در ابتدا یک پژوپارس را به سرقت برده اند. از سوي ديگر تمام متهمان با ترفندی خاص وارد مغازه ها می شدند و اين كار پليس را دشوارتر مي‌كرد.

همچنان كه تجسس‌هاي پليسي و اقدامات قضايي براي دستگيري سارقان مسلح ادامه داشت، گزارش سرقت مشابه ديگری در يك شب به پليس اعلام شد. اين بار دزدان نقابدار به مغازه دیگری دستبرد زده بودند. آنها از ساعت 23سرقتهاي مسلحانه را آغاز و تا ساعت يك بامداد سرقت مسلحانه را عملي كردند.

سارقان در تمام سرقتها، پول هاي صندوق را سرقت ميكردند. اعضاي اين گروه مخوف با تهديد اسلحه و با ايجاد رعب و وحشت صاحبان میوه فروشی ها و سوپرماركتها را تهديد مي‌كردند و طعمه‌هاي آنها در چنين شرايطي از ترس جانشان ناچار به سكوت مي‌شدند.

دستگيري

هنوز ردي از متهمان در دست نبود تا اينكه در بررسيهاي تخصصي سرانجام سرنخي از دزدان بهدست آمد. هر چهار سارق مسلح شناسايي و دو نفر از آنها بازداشت شدند. اعضاي اين گروه مخوف انگيزه خود از اين سرقتها را مشكلات مالي اعلام كردند.

در بررسي‌ها مشخص شد كه اعضاي اين باند در مدت یک هفته به شش میوه فروشی و سوپرمارکت دستبرد زده‌اند. اگرچه احتمال سرقت در اطراف شیراز هم وجود دارد كه تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

آنها اقرار كردند كه در هر سرقت پول زیادی گيرشان نمي‌آمد چرا كه با توجه به وجود دستگاه پوز در مراكز خريد ديگر كمتر كسي پول نقد پرداخت مي‌كند و اكثر افراد با استفاده از كارت عابربانك خود خريد مي‌كنند.

همچنين فاش شد اعضاي اين باند اقدام به سرقت تخمه آفتابگردان، پسته، كيسه هاي ميوه از قبيل پرتقال مي كردند.

پلیس در جستجوی دو سارق دیگر

در حال حاضر این دو سارق هم در بازداشت بسر میبرند و تحقیقات برای دستگیری دو نفر از اعضای فراری این باند همچنان ادامه دارد. گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت مسلحانه تخمه آفتابگردان و پرتقال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..