تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱۰۲ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی شب گذشته در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان که در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون ۱۰۲ تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در همین راستا در این مدت ۹۳ باند قاچاق مواد مخدر در سطح استان سیستان و بلوچستان منهدم شده است که تعداد ۵۹۰ خودرو از قاچاقچیان توقیف و ۴۴ باب منزل هم در این مدت پلمپ شده است.

وی بااشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در این بازه زمانی در سال گذشته ۸۰ تن بوده است، افزود: میزان کشفیات مواد مخدر انتظامی استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون مرزبانی استان ۴۵ تن و اداره‌کل اطلاعات نیز ۱۸ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۰۲۵ قاچاقچی توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده اند که پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی گفت: همچنین در این مدت طی درگیری های مسلحانه با قاچاقچیان ۹ نفر از آنها به هلاکت رسیدند و یک نفر از پرسنل خدوم نیروی انتظامی نیز در این درگیری‌های مسلحانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱۰۲ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..