تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی «محمد القیق» روزنامه نگار فلسطینی را بازداشت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه «محمد القیق» روزنامه نگار آزاده فلسطینی را مجددا در شمال رام الله واقع در کرانه باختری بازداشت کرد.

همسر القیق در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که نظامیان اشغالگر همسر وی را بازداشت کرده و پدران شهید همراه او را آزاد کردند. القیق در تظاهراتی که به منظور استرداد اجساد شهدای فلسطینی از رژیم صهیونیستی برگزار شده بود شرکت داشت.

در همین حال «خضر عدنان» اسیر آزاده فلسطینی بازداشت محمد القیق را ورشکستگی اشغالگران در مقابل فعالیت ها و همت وی برشمرد. وی افزود: هر کس می خواهد سیاست های اشغالگران مبنی بر بازداشت دوباره اسرای آزادشده را به شکست بکشاند پرچم آنها را که همانا پرچم آزادی، عزت، کرامت و مقاومت در برابر اشغالگری است در دست گیرد.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی ۱۹ ماه مه گذشته «محمد القیق» را پس از ۹۴ روز اعتصاب غذا آزاد کرد. این روزنامه نگار فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری خود توسط رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی «محمد القیق» روزنامه نگار فلسطینی را بازداشت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..