تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم مراسم تحلیف ترامپ از سوی 22 قانونگذار آمریکایی

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا، این رسانه همچنین افزود: تعداد قانونگذاران و چهره های تحریم کننده مراسم سوگند ریاست جمهوری دونالد ترامپ در اقدامی سنت شکنانه همچنان در حال افزایش است.
این در حالیست که شماری از هنرمندان مشهور آمریکایی هم اعلام کردند در مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا شرکت نخواهند کرد.
ترامپ در روز 20 ژانویه (اول بهمن ماه) بعد از مراسم تحلیف، زمام امور کاخ سفید را از باراک اوباما رئیس جمهوری کنونی تحویل خواهد گرفت.
سازمان ها و نهادهای امنیتی آمریکا، مسکو را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرده اند؛ انتخاباتی که ترامپ در آن بر هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود، پیروز شد و انتقادهای شدیدی را متوجه دونالد ترامپ کرد.
شبس**9241**3404** مترجم: جواد ارشادی**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم مراسم تحلیف ترامپ از سوی 22 قانونگذار آمریکایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..