تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا انگلیس بیانیۀ کنفرانس پاریس را امضا نکرد؟

وزیر خارجه انگلیس که برای شرکت در کنفرانس صلح پاریس به فرانسه رفته بود، بیانیه نهایی این کنفرانس را امضاء نکرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم،  وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای اعلام کرده است که این کشور در خصوص مفاد این بیانیه ملاحظاتی داشته‌ و آن را در راستای «سخت‌تر شدن شرایط» ارزیابی کرده است.

در بیانیه انگلیسی آمده است: «ما در خصوص کنفرانسی بین‌المللی که قصد داشت میان طرفینی که در آن شرکت نکرده بودند، صلح ایجاد کند، ملاحظات خاصی داریم.»

در ادامه می‌خوانیم:‌ «این کنفرانس بر خلاف خواسته اسرائیلی‌ها و درست چند روز پیش از انتقال قدرت به رئیس‌جمهور جدید آمریکا برگزار شد حال آنکه آمریکا، ضمانت‌کننده هرگونه توافقی (میان اسرائیل و فلسطین) است.»

کنفرانس پاریس امروز با شرکت نمایندگان 70 کشور و با هدف یافتن راهی برای احیای روند سازش برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا انگلیس بیانیۀ کنفرانس پاریس را امضا نکرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..