تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان توزیع شد

دادخدا اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: در 9 ماه امسال یک میلیارد و 289 میلیون و 523 هزار لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان بیان کرد: این فراورده‌ها شامل بنزین، نفت سفید، نفت-گاز و نفت کوره است که جهت مصارفی از جمله صنعتی، حمل و نقل، کشاورزی و خانگی در سطح منطقه زاهدان توزیع شده است.

وی از افزایش 6 درصدی مصرف بنزین در منطقه زاهدان در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: مقدار توزیع شده این فرآورده در 9 ماه امسال 442 میلیون و 71 هزار لیتر بوده است.

دبیر کارگروه سوخت سیستان و بلوچستان با اشاره  به انجام کنترل‌های لازم و اقدامات پیشگیرانه در زمینه کاهش مصرف سوخت، گفت: از ابتدای سال تاکنون مصرف نفت سفید، نفت-گاز و نفت کوره در منطقه زاهدان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

اعتصامی مقدار نفت سفید توزیع شده در 9 ماه امسال را 265 میلیون و 319 هزار لیتر و مقدار نفت-گاز را 413 هزار و 32 لیتر اعلام کرد و افزود: 169 هزار و 101 لیتر نفت-کوره در این مدت در منطقه زاهدان توزیع شده است.

به گزارش تسنیم، منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه(زاهدان، زابل، خاش و سراوان) سه انبار نفت تدارکاتی و دو مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی، وظیفه تامین و توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخش‌هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..