تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار طرفداران انگین و فاحریه به پایان رسید

طرفداران انگین و فاحریه مدت ها در انتظار ایفای نقش این دو هنرمند موفق در سریال تا لحظه مرگ بودند

سریال جدید “تا لحظه مرگ” با بازی فاحریه اوجن و انگین آکیورک در ترکیه آغاز شده.

استقبال طرفداران انگین و فاحریه بعد از مدت ها انتظار که شاهد ایفای نقش این دو هنرمند موفق در این سریال بودند چشمگیر است.

در سریال تا لحظه مرگ سارپ لونداوغلو همسر بیرجه آکالای، بازیگر نقش حوا در شمیم عشق، و همچنین گولجان ارسلان که یکی از بازیگران سریال ماه پیکر بود، با فاحریه و انگین همبازی خواهند بود. سریال تا لحظه مرگ کاری از شرکت پروداکشن تیمز به تهیه کنندگی تیمور ساوجی و کارگردانی امور توراگای است.

molkaneh(Frame 1)

پروداکشن تیمز، شرکت تولید سریال های چکاوک، حریم سلطان و ماه پیکر نیز بوده است. سناریو و کادر بازیگران این مجموعه از دیگر عوامل موفقیت احتمالی این پروژه هستند. انتظار می رود این کار یکی از بهترین مجموعه های درام سال های اخیر باشد. موضوعاتی مانند عشق، وجدان، خیانت، عدالت و انتقام در حکایت این سریال آمیخته است. داستان به هم رسیدن تصادفی انسان هایی که یک شبه زندگی شان دچار تغییر شده است. همچنین این سناریو داستان زندگی مردی که به ناحق محکوم به اسارت شده را به تصویر می کشد.

جدیدترین اخبار ستارگان ترک را در کافه ترکیه دنبال کنید…




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار طرفداران انگین و فاحریه به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..