تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سری آ ایتالیا؛ شکست یوونتوس در فلورانس

به گزارش ایرنا، یوونتوس قهرمان پنج فصل گذشته سری آ ایتالیا، بامداد دوشنبه در ورزشگاه «آرتیمو فرانکی»شهر فلورانس میهمان فیورنتینا بود و در نهایت دو بر یک شکست خورد.
در این دیدار فیورنتینا عملکرد فراتر از انتظاری داشت و در اکثر دقایق بازی، تیم برتر میدن بود و در نهایت در دقایق 37 و 54 با ضربات «نیکلا کالینیچ» و «میلان بادج» به گل دست یافت.
تک گل یوونتوس را نیز، «گونزالو هیگواین» در دقیقه 58 به ثمر رساند، اما نتوانست مانعی برای چهارمین شکست فصل تیمش شود.
شاگردان «ماسیو آلگری» در تیم فوتبال یوونتوس با وجود شکست در فلورانس با 45 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند و فیورنتینا نیز 30 امتیازی شد.
هم اکنون تیم های آ.اس رم با 44، ناپولی با 41 و لاتزیو با 40 امتیاز در رتبه های دوم تا چهارم جدول رده بندی لیگ باشگاه های ایتالیا قرار دارند.
در آخرین دیدار هفته بیستم سری آ، دوشنبه شب تیم فوتبال تورینو میزبان آث میلان خواهد بود.
ورزشی**3783**3404**خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سری آ ایتالیا؛ شکست یوونتوس در فلورانس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..