تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوییا به شکست ناپذیری رئال مادرید پایان داد

به گزارش ایرنا، بامداد دوشنبه و در حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، تیم سوییا در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه «رامون سانچس بیخوان» شهر سویل میزبان رئال مادرید بود و در نهایت به برتری دو بر یک رسید.
در نیمه نخست با وجود برتری سوییا بر توپ و میدان، اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم بیشتر به محک زدن حریف مشغول بودند.
در دقیقه 66، «کارواخال» در محوطه جریمه سوییا با خطای دروازه بان سوییا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را به سود مادریدی ها نشان دهد.
«کریستیانو رونالدو» این ضربه پنالتی را به راحتی تبدیل به گل نخست بازی کرد.
در ادامه بازیکنان میزبان که فصل خوبی را پشت سر می گذارند برای رهایی از شکست حملات متعددی را طراحی کردند.
در دقیقه 85، ارسال «پابلو سارابیا» هافبک تازه وارد سوییا را «سرخیو راموس» کاپیتان کهکشانی ها به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد تا کار به تساوی یک بر یک برسد.
در دقیقه 92، «استفان یووتیچ» که تنها دقایقی از حضورش در میدان می گذشت با حرکتی انفرادی و ضربه ای تماشایی توپ را به تور دروازه رئال مادرید دوخت و ورزشگاه را غرق در شادی کرد تا سوییا به 40 بازی بدون شکست رئال مادرید پایان دهد.
رئال مادرید با هدایت «زیدان الدین زیدان» با وجود شکست در این دیدار همچنان با چهل امتیاز صدرنشین لالیگا باقی ماند.
سوییا هم با 39 امتیاز به رتبه دوم جدول رده بندی صعود. بارسلونا نیز با 38 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
ورزشی**3783**3404**خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوییا به شکست ناپذیری رئال مادرید پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..