تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزیدگان پانزدهمین بزرگداشت حامیان نسخ خطی معرفی شدند

برگزیدگان پانزدهمین بزرگداشت حامیان نسخ خطی معرفی شدند

به گزارش خبرآنلاین پانزدهمین دوره بزرگداشت حامیان نسخ خطی با محوریت تجلیل از استاد نجیب مایل هروی عصر امروز یکشنبه ۲۶ دی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد. در ابتدا دکتر نجفقلی حبیبی دبیر این جایزه به قرائت گزارش دبیرخانه در این دوره بزرگداشت حامیان نسخ خطی پرداخت.

حبیبی گفت: این دوره در دو بخش اصلی و فرعی برگزار شد که در بخش اصلی ۱۵۰ ناشر، ۲۵۹ اثر را به دبیرخانه فرستادند و در نهایت ۲۶ تن در حوزه های فهرست نویسی، چاپ عکسی، دین، فلسفه، ادبیات، تاریخ، اسناد و علوم و فنون برگزیده شدند.

وی افزود: در بخش فرعی هم امروز از ۳۴ نفر از فعالان و پیشکسوتان این حوزه تقدیر می شود.

در ادامه این برنامه، حجت الاسلام رضا مختاری رئیس انتشارات کتابشناسی شیعه به عنوان یکی از ناشران شایسته تقدیر این دوره همایش حامیان نسخ خطی به سخنرانی پرداخت.

در ادامه این برنامه، محمدسرور مولایی از پژوهشگران افغانی حاضر در این برنامه گفت: خاندان استاد نجیب مایل هروی که امروز در این برنامه تجلیل می شود، در حوزه نسخ خطی در افغانستان اعتبار و احترام زیادی دارند. باعث تاسف است که استاد کسالت داشتند و در برنامه امروز حاضر نشدند و ندیدند که در کشور میزبانشان برای خادمان فرهنگ چه جایگاهی قائل هستند.

وی افزود: من سال ها است که مقیم ایران هستم و در دوره اول مهاجرت های میلیونی به ایران آمدم. آن زمان دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و الحق که در آن زمان بیشترینتوجه و عنایت به مهاجرین شد. ما ملت قدردانی هستیم و از آیت الله هاشمی رفسنجانی سپاسگزاریم.

در ادامه این مراسم، برگزیدگان پانزدهمین بزرگداشت حامیان نسخ خطی مورد تقدیر قرار گرفتند.

/6262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزیدگان پانزدهمین بزرگداشت حامیان نسخ خطی معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..