تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید پس از 40 بازی شکست خورد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب سوم هفته هجدهم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) تیم رئال مادرید در زمین سویا  برتری یک بر صفر را در نهایت ناباوری با شکست 2 بریک معاوضه کرد تا ضمن کاهش اختلاف با رقبا در صدر جدول پس از 40 بازی شکست بخورد.

ابتدا کریس رونالدو در دقیقه 67 با استفاده از یک پتالتی مشکوک رئال مادرید را پیش انداخت اما سرخیو راموس، کاپیتان میهمان در دقیقه 83 به اشتباه دروازه قهرمان اروپا را باز کرد و یووتیچ تازه‌وارد در دقیقه 91 گل برتری سویای میزبان را به ثمر رساند.

با این نتیجه فاصله رئال مادرید، صدرنشین 40 امتیازی لالیگا با سویا، تیم 39 امتیازی رده دوم به یک امتیاز رسید.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید پس از 40 بازی شکست خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..