تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۰ مزدور سعودی در محور عملیاتی «باب المندب» یمن کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، در پی عملیات ویژه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در محور عملیاتی باب المندب واقع در جنوب غربی استان تعز بیش از ۴۰ مزدور سعودی کشته و زخمی و تعدادی از تجهیزات نظامی پیشرفته آنها منهدم گردید.

یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای یمنی تجمعات مزدوران سعودی به سرکردگی «هیثم قاسم طاهر» را در محور باب المندب مورد هدف قرار دادند.

وی همچنین از کشته و زخمی شدن ۴۰ مزدور سعودی از جمله سرکردگان ارشد آنها در این عملیات و نیز انهدام بیش از ۵ دستگاه ارتباطی، ۴ مین روب و ۶ عدد تجهیزات نظامی دیگر خبر داد.

این منبع افزود که عملیات ویژه نیروهای یمنی در محور باب المندب دشمن را غافلگیر کرده و بر اساس شیوه های نظامی نوین صورت گرفت.

یادآور می شود که رژیم سعودی به همراه برخی کشورهای وابسته به خود و نیز مزدورانش نزدیک به دو سال است تجاوز به یمن را آغاز کرده است. در طول این تجاوز بسیاری از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۰ مزدور سعودی در محور عملیاتی «باب المندب» یمن کشته و زخمی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..