تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سویا 2- رئال مادرید 1/راموس و یووتیچ به رکورد شکست ناپذیری رئال پایان دادند

رئال مادرید پس از 40 مسابقه طعم شکست را چشید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در حساس ترین دیدار هفته هجدهم لالیگای اسپانیا تیم های سوم و اول جدول یعنی سویا و رئال مادرید در سانچز پیزخون شهر سویل به مصاف هم رفتند که سویا موفق شد دو بر یک رئال را شکست دهد و به رکورد شکست ناپذیری این تیم پایان دهد.

در دقیقه 67 گل اول بازی به ثمر رسید. کارواخال با یک فرار از سد مدافع سویا گذشت و در برخوردی که با دروازه بان این تیم، سرخیو ریکو داشت روی  زمین افتاد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.  رونالدو پشت این پنالتی قرار گرفت و با یک ضربه دقیق توپ را به سمت راست دروازه سویا فرستاد تا حساب کار 1-0 به سود رئال مادرید شود.

دقیقه 85 سارابیا توپ حاصل از ضربه خطا در سمت چپ زمین رئال را روی دروازه ارسال کرد و سرخیو راموس به اشتباه با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار 1-1 شود.

در دقیقه 92 سویا در کمال ناباوری گل برتری را نیز به ثمر رساند. استفان یووتیچ خرید جدید سویا، در دومین بازی اش با پیراهن این تیم دومین گلش را به ثمر رساند. وی با حرکتی زیبا در پشت محوطه جریمه با یک ضربه پای راست از راه دور، ناواس را مغلوب کرد.

در نهایت رئال که در این مسابقه با دفاع 3 نفره و سیستم 3-5-2 به میدان آمده بود، این بازی را با نتیجه دو بر یک باخت تا رکورد شکست ناپذیری این تیم در عدد 40 متوقف شود.

شاگردان زیدان با این شکست همچنان با یک بازی کمتر و 40 امتیاز در صدر قرار دارند. سویا نیز 39 امتیازی شد و جای بارسلونا را در رده دوم گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سویا 2- رئال مادرید 1/راموس و یووتیچ به رکورد شکست ناپذیری رئال پایان دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..