تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت مراکز فرهنگی در مجاورت مساجد منطقه 4 مشهد

شهردار منطقه چهار مشهد گفت: در راستای استفاده از ظرفیت های فرهنگی مساجد، ساخت مراکز فرهنگی در مجاورت مساجد این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید کمال الدین شاهچراغی با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری  افزود "مساجد پایگاه مقاومت، مشورت، برنامه‌ریزی و حرکت اجتماعی و فرهنگی" هستند.
شاهچراغی ادامه داد: با توجه به نقش‌ها و کارکردهای ارزشمند مساجد و نیز قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مهم فرهنگی‌ این اماکن مقدس، ساخت یا تجهیز مراکز فرهنگی در مجاورت مساجد محدوده شهرداری منطقه چهار در دستور کار اداره فرهنگی و اجتماعی این منطقه قرار گرفته است.
وی در این خصوص تصریح کرد: 6 مسجد منتخب و محوری برای شروع این طرح در منطقه چهار تعیین شده اند که مراکز فرهنگی در مجاورت آنها با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال احداث و یا تجهیز خواهند شد.
شهردار منطقه چهار افزود: مساجد شمس الشموس (وحید 22)، امام حسین (ع) (شهید بابانظر 20)، المهدی (شهید مفتح 17)، مسجدالرضا (طبرسی شمالی 17)، امام سجاد(ع) (شهید مفتح 30) و امام حسن مجتبی(ع) (شهید قربانی) از مساجد منتخبی هستند که این طرح در مورد آنها اجرا می شود.
شاهچراغی با بیان اینکه این مساجد باید سه اصل را رعایت کنند، اضافه کرد: دیوار ورودی این مساجد باید به تمثال شهدا مزین شود، در مراکز فرهنگی مجاور مساجد باید مکانی برای نمایش فیلم به عنوان خانه سینما در نظر گرفته شود و همچنین این مراکز جهت جلسات هم اندیشی شورای اجتماعی محلات و کلاس های آموزش شهروندی در اختیار شهرداری قرار گیرد.
انتهای پیام// ن غ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت مراکز فرهنگی در مجاورت مساجد منطقه 4 مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..