تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : پای شپرد؛ سالم، مقوی و کامل

پای شپرد؛ سالم، مقوی و کامل

روش پخت:

روغن را در یک ماهی تابه نچسب روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و اجازه دهید ۶ تا ۷ دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای رنگ شود بپزد، خوب بهم بزنیدش تا از هم باز شود. پیاز، شلغم، هویج، رزماری و سیر را به ماهی تابه اضافه کنید به مدت ۶ دقیقه یا تا زمانی که سبزیجات نرم شوند به پختن ادامه دهید، محتویات را مرتب به هم بزنید. آب گوشت و آرد را با یکدیگر ترکیب کنید. ترکیب آب گوشت و آرد را به ماهی تابه اضافه کنید و آن را به جوش بیاورد. حرارت را تا مقدار متوسط کم شدن دهید و اجازه دهید ۴ دقیقه بجوشد تا غلیظ شود. نخود فرنگی، نمک و فلفل را نیز اضافه کنید.

پوره سیب زمینی را در یک ظرف مخصوص مایکروفر قرار دهید، روی آن سلفون بکشید و ۶ دقیقه با آخرین درجه آن را حرارت دهید. به سیب زمینی ها شیر اضافه کنید و خوب آن را به هم بزنید. پوره سیب زمینی را بین ۴ کاسه تقسیم کنید و روی هر کدام به اندازه مساوی، میکس گوشتی که در ماهی تابه درست کردید را اضافه کنید.

اطلاعات تغذیه ای:

مواد گفته شده در این دستور پخت برای ۴ وعده می باشد هر وعده از این غذا معادل است با یک دوم فنجان سیب زمینی و حدود یک فنجان میکس گوشت چرخ کرده.

اطلاعاتی که در ادامه می آید مربوط به یک وعده از این غذا می باشد.

کالری: ۳۲۵ چربی در یک وعده: ۱۱٫۲ گرم چربی اشباع در یک وعده: ۳٫۶ گرم چربی غیر شاباع در یک وعده: ۵٫۶ گرم چربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده: ۰٫۷ گرم پروتئین در یک وعده: ۲۱ گرم کربوهیدرات در یک وعده: ۳۴ گرم فیبر در یک وعده: ۵ گرم کلسترول در یک وعده: ۴۸ میلی گرم آهن در یک وعده: ۳ میلی گرم سدیم در یک وعده: ۶۳۲ میلی گرم کلسیم در یک وعده: ۱۰۸ میلی گرم قند در یک وعده: ۶ گرم

حتما بخوانید :   زیباجو : طرز تهیه ماهی شکم پُرِ محبوب

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : پای شپرد؛ سالم، مقوی و کامل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..