تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچستر 1-1 لیورپول/ زلاتان فرشته نجات مورینیو

منچستر 1-1 لیورپول/ زلاتان فرشته نجات مورینیو

ورزش > فوتبال جهان - جدال دیدنی دو تیم منچستریونایتد و لیورپول دراولدترافورد در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد و در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر میزبان لیورپول بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌های این بازی توسط جیمز میلنر از روی نقطه پنالتی در دقیقه 27 برای لیورپول زده شد و زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه 84 بازی را به تساوی کشاند.گل اول بازی روی اشتباه بچه‌گانه پل پوگبا و خطای هندی که او در محوطه جریمه شیاطین انجام داد و گل شدن پنالتی توسط میلنر به ثمر رسید.
در ادامه شاگردان مورینیو تلاش خود را افزایش دادند تا دروازه لیورپول را باز کنند اما این دروازه‌بان بارها موفق شد دروازه آنفیلدی‌ها را بسته نگه دارد.در نهایت در دقیقه 84 این دیدار زلاتان روی ریباند موفق شد قفل دروازه آنفیلدی‌ها را باز کند تا دو تیم به تساوی رضایت دهند.
شاگردان کلوپ با این تساوی 45 امتیازی شدند و به رده سوم رسیدند و منچستری‌ها هم 40 امتیازی شدند و در رده ششم باقی ماندند.
چلسی با 52 امتیاز صدرنشین جزیره است.

 

256 43

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچستر 1-1 لیورپول/ زلاتان فرشته نجات مورینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..