تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۲۰ بانک بین المللی با بانک های ایران در ارتباط هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حسینی شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از دو برابر سهمیه تعریف شده در جذب سرمایه گذاری خارجی موفق عمل کرده ایم، ادامه داد: طی ۹ ماه سال جاری ۶۶۱ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه تمام بانک های استان برای جذب سرمایه گذاری داخلی و تامین مالی بسیج شده اند، ابراز داشت: در حوزه فاینانس خارجی ۳ میلیارد و ۸۶ میلیون دلار تعریف شده است.  در حوزه فاینانس داخلی ۷۳۴ میلیارد ریال برای استان تعریف شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه در سال ۹۵ اعتباری به میزان ۶۶ میلیارد ریال و ۲۹۰ میلیون دلار نیز برای عمران شهری در استان از محل بی او تی جذب شده است، اظهار داشت: تعداد پنج پروژه به ارزش ۲۷ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال در حوزه ارزی صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.

وی سپس با بیان اینکه۷۴۷ میلیارد ریال نیز از اسناد خزانه اسلامی برای استان پیش بینی شده است، افزود: در تلاش هستیم تا نقشه راه سرمایه گذاری در تبریز و شهرستان ها را ترسیم کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۲۰ بانک بین المللی با بانک های ایران در ارتباط هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..