تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعدام ۳ شهروند بحرینی نشانگر عقب گرد خطرناک در زمینه حقوق بشر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، اتحادیه اروپا اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه در حق مردم این کشور را محکوم کرد.

در همین راستا، اتحادیه اروپا تاکید کرد که اعدام سه شهروند بحرینی توسط حکام بحرین نشانگر عقب گرد خطرناک در زمینه حقوق بشر است.

رژیم آل خلیفه صبح امروز (یکشنبه) حکم اعدام سه جوان بحرینی را به اتهام واهی کشتن یک افسر اماراتی اجرا کرد. علمای بحرین این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم و ضمن اعلام سه روز عزای عمومی، خواستار افزایش خشم عمومی شدند.

علمای بحرین با صدور بیانیه ای در محکومیت اعدام سه جوان این کشور توسط آل خلیفه، ضمن اعلام سه روز عزای عمومی تأکید کردند: رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه با اقدام اخیر، حکم مرگ خود را امضاء کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعدام ۳ شهروند بحرینی نشانگر عقب گرد خطرناک در زمینه حقوق بشر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..