تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن های فیسبوک، صدر نشین اپلیکیشن های غیر گیمی دانلود شده از گوگل پلی استور در سال 2016

اپلیکیشن های فیسبوک، صدر نشین اپلیکیشن های غیر گیمی دانلود شده از گوگل پلی استور در سال 2016

اگر در سال 2016 از گوگل پلی استور اپلیکیشنی دانلود کرده اید و آن اپلیکیشن جزو اپلیکیشن های فیسبوک بوده است جای تعجبی ندارد. بر اساس یک گزارش جدید، اپلیکیشن های متعلق به فیسبوک، چهار اپلیکیشن برتر غیر گیمی را تشکیل می دهند که در سال 2016 بیشترین میزان دانلود از گوگل پلی استور را داشته اند. در این گزارش همچنین آمده است که در طی سه ماهه چهارم سال 2016، درآمد اپلیکیشن ها از گوگل پلی استور به 3.3 میلیارد دلار رسیده که نسبت به درآمد 1.8 میلیارد دلاری در سه ماهه چهارم سال 2015 رشد باورنکردنی 82 درصدی را نشان می دهد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این گزارش توسط موسسه تحقیقاتی Sensor Tower منتشر شده که ادعا می کند بنا بر این اطلاعات، اپلیکیشن اصلی فیسبوک بیشترین دانلود را در سال 2016 از گوگل پلی استور به خود اختصاص داده است. پس از آن اپلیکیشن واتس اپ در رده دوم، مسنجر فیسبوک در رده سوم و اینستاگرام در رتبه چهارم قرار دارند.


رتبه های بعدی به اپلیکیشن های اسنپ چت، کلین مستر، SD LED Flashlight، SHAREit، imo و CM Security که در رتبه دهم قرار دارد تعلق گرفته است.

در خصوص بیشترین درآمد نیز باید گفت که اپلیکیشن LINE در بین اپلیکیشن های غیر گیمی در گوگل پلی استور بیشترین درآمد را داشته است. Tinder، Pandora، HBO Now و Line Manga نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن های فیسبوک، صدر نشین اپلیکیشن های غیر گیمی دانلود شده از گوگل پلی استور در سال 2016»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..