تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال آمریکا از مطرح نشدن موضوع انتقال سفارت این کشور در بیانیه نشست صلح پاریس

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، کری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این موضوع که از سوی تیم اجرایی ترامپ مطرح شده است در محافل داخلی کشور قابل طرح و بررسی است و پرداختن به آن در مجامع جهانی اقدامی نابجا است.
بیانیه نهایی کنفرانس صلح خاورمیانه در پاریس در عین حال از انتقاد صریح از طرح های دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا برای انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس پرهیز کرد.
بر اساس این بیانیه، نشست تازه ای تا پایان سال جاری (2017) برای طرف های ذینفع در این منازعه برگزار خواهد شد.
سخنان کری در حالی است که حدود 70 کشور حاضر در نشست صلح خاورمیانه روز یکشنبه در پاریس مجددا تاکید کردند که تنها راه حل منازعه میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان می تواند ایجاد دو کشور مستقل فلسطین و اسرائیل در کنار یکدیگر باشد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در آستانه برگزاری کنفرانس صلح پاریس در خصوص مذاکرات رژیم صهیونیستی - فلسطین، برگزاری این کنفرانس را بی فایده عنوان کرد و افزود: این کنفرانس مغایر منافع تل آویو است.
نتانیاهو در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: کنفرانسی که امروز در پاریس برگزار می شود، کنفرانسی بی فایده است و با هماهنگی فلسطینی ها و فرانسوی ها و با هدف تحمیل شروطی بر اسرائیل صورت گرفته است که با منافع ملی ما هیچ تناسبی ندارد.
خاورم ** 9377**شبس 1574 * مترجم: حمید اوضح * انتشار دهنده: محسن تهوری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال آمریکا از مطرح نشدن موضوع انتقال سفارت این کشور در بیانیه نشست صلح پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..