تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایک پنس تماس تیم ترامپ با مقام‌های روس را تکذیب کرد

معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا، هرگونه شایعه در زمینه تماس عمدی اعضای تیم انتخاباتی ترامپ با مقام‌های روس را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «مایک پنس» معاون اول دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا امروز در گفتگو با شبکه خبری «سی بی اس» درباره تماس‌هایی بین ترامپ و مقام‌های روسی حین مبارزات انتخاباتی گفت: هیچ تماسی بین تیم ترامپ و مقام‌های روس صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد تنها یکی از مشاوران با سفیر روسیه در آمریکا تماس تلفنی داشته و آن هم روزی بود که تحریم‌ها علیه این کشور اعلام شد.

براساس این گزارش، در چند روز گذشته شایعاتی در زمینه تماس تیم انتخاباتی ترامپ با مقام‌های روسی در زمان انتخابات ریاست جمهوری بر سر زبانها افتاده است.

پنس در این باره گفت: مایکل فلین، مشاور امنیت ملی ترامپ به مناسبت روز کریسمس پیامی را برای سفیر روسیه در آمریکا ارسال کرد و البته شامل پیام همدردی برای او در زمینه یک سانحه هوایی نیز بود. این جریان کاملا تصادفی بوده و آن‌ها درباره مواردی چون تصمیم گیری آمریکا در زمینه اخراج دیپلمات‌های روسی از این کشور یا اعمال محدودیت علیه روسیه هیچ صحبتی نکردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایک پنس تماس تیم ترامپ با مقام‌های روس را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..