تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جپاروف: خوشحالم به استقلال پیوستم / آسيب ديدگى ام جزئى است

هافبك جديد تيم فوتبال استقلال گفت :خوشحالم به تيم استقلال پیوستم و اميدوارم بهترين عملكرد را داشته باشم .

جپاروف:خوشحالم با استقلال قرارداد امضا كردم /آسيب ديدگى ام جزيى بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سرور جپاروف درباره حضورش در ایران و عقد قرارداد با استقلال گفت: از عقد قرارداد با استقلال بسیار خوشحالم، امیدوارم بهترین عملکردم را براى باشگاه داشته باشم و  به اهداف مهم در استقلال برسیم و هواداران هم خوشحال باشند.

وی ادامه داد: می دانم باشگاه استقلال، باشگاه بزرگی است که تاریخ پرافتخاری دارد. در این شرایط سخت تر و بيشتر کار مى کنیم تا نتايج بهترى بگيريم و معتقدم که باید به عشق هواداران بازی کنیم.

جپاروف درباره اینکه گفته می شود، مصدوم است گفت: در بازی مقابل تیم ملی ایران آسیب دیدگی جزئی داشتم اما در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و به طور كامل آماده هستم تا بهترين عملكردم  را در تیم استقلال داشته باشم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جپاروف: خوشحالم به استقلال پیوستم / آسيب ديدگى ام جزئى است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..