تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جپاروف: برای هواداران استقلال بازی کنیم

کد خبر: ۴۶۱۹۶۴

۲۸۱۸  بازدید

هافبک ازبکستانی استقلال گفت:امیدوارم به اهدافمان در استقلال برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.

کاپ: سرور جپاروف درباره حضورش در ایران و عقد قرارداد با استقلال اظهار داشت:از عقد قرارداد با استقلال بسیار خوشحالم.امیدوارم بهترین عملکردم را داشته باشم.امیدوارم به اهدافمان در استقلال برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد:می دانم استقلال باشگاه بزرگی است که تاریخ پرافتخاری دارد.در این شرایط باید بیشتر و سخت تر کار کنیم.ما برای هواداران باید بازی کنیم.

جپاروف درباره اینکه گفته می شود آسیب دیده است و اینکه می تواند در فوتبال ایران موفق باشد گفت:در بازی تیم ملی ایران آسیب دیدگی جزیی داشتم.در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم.تلاش می کنم در فوتبال ایران موفق باشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جپاروف: برای هواداران استقلال بازی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..