تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت دنا پلاس چند است؟

دنا پلاس، نسخه‌ی جدید خودروی دنای ایران‌خودرو رونمایی شد. قیمت دنا پلاس در کارخانه و بازار چقدر خواهد بود؟

دنا پلاس نسخه‌ی جدید و با آپشن‌های جدید دنا توسط ایران خودرو معرفی شد. این خودرو با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد تومانی و با اضافه شدن آپشن‌هایی چون سانروف In-Built به بازار ارائه خواهد شد.

مدیر مرکز تحقیقات ایران‌خودرو در مراسم نمایش این خودرو اعلام کرد که این خودرو با  قیمت ۳ تا ۴ میلیون گران‌تر از دنا به بازار ارائه شود.

خودروی دنا هم‌اکنون در کارخانه و نمایندگی‌های ایران‌خودرو با قیمت ۴۲ میلیون و ۵۴۹ میلیون تومان و در بازار آزاد با قیمت ۴۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

بدین‌ ترتیب خودروی دنا پلاس در کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو با قیمتی حدود ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در بازار با قیمت حدود ۴۹ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

هنوز زمان پیش فروش و فروش این خودرو از سوی ایران خودرو اعلام نشده است.

دنا پلاس ۴ ایربگ دارد و از این نظر در استاندارد‌های ایمنی سطح مطلوبی را رعایت کرده است. دنا پلاس نخستین محصول ملی است که با سانروف In-Built، دوربین دید عقب و جایگزینی سیستم جدید چندرسانه‌ای مجدد به بازار عرضه می‌شود.

تحول گرافیک داخلی چراغ‌ها، باعث جذابیت بیشتر خودرو شده است؛ البته شکل کلی چراغ و ابعاد فیزیکی آن بدون تغییر باقی مانده است. در چراغ‌های عقب نیز تغییراتی، البته کم‌تر از جلو، اعمال شده و چراغ‌های کوچک نئونی در این قسمت نیز دیده می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت دنا پلاس چند است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..