تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم‌داران 2018 سونی با نمایشگر OLED از راه می‌رسند

شرکت اپل و دیگر کمپانی‌های تولیدکننده تلفن‌هوشمند تصمیم گرفتند تا به استفاده از نمایشگر OLED در تلفن‌های‌هوشمند خود بپردازند و حال به نظر می‌رسد که شرکت ژاپنی سونی نیز چنین تصمیمی دارد.

33042 756f95ce 945 556 پرچم‌داران 2018 سونی با نمایشگر OLED از راه می‌رسند

براساس گزارش‌ها شرکت سونی پرچم‌داران سال جاری خود را به صفحه‌نمایش LCD مجهز می‌کند اما از سال 2018 تغییری حاصل خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات کافی در دست نیست و مشخص نشده سونی از چه پنل OLED در پرچم‌دارش بهره می‌گیرد. احتمالا شرکت  ژاپنی با کمک ال‌جی یا JDI پنل مورد نیاز را تامین کرده و در گوشی‌های‌هوشمند پرچم‌دار خود به کار گیرد. به هر حال جزئیات کافی نیست تا به پرداخت و باید تا سال 2018 و رونمایی از این پرچم‌داران ژاپنی منتظر ماند.

انتظار می‌رود شرکتی سونی گوشی‌های‌هوشمند پرچم‌دار خود را در MWC 2017 رونمایی کند و تاکنون جزئیاتی منتشر نشد.

منبع: nextpowerup




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم‌داران 2018 سونی با نمایشگر OLED از راه می‌رسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..