تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش در مدرسه ای دربخش سرحد شیروان؛ با سرعت عمل مدیر به کسی آسیبی نرسید

ساعت: 20:58 منتشر شده در مورخ: 1395/10/26 شناسه خبر: 1007492

قصه آتش گرفتن بخاری در مدرسه روستایی، این بار در یکی از روستاهای بخش سرحد شهرستان شیروان تکرار شد؛ اما با درایت و سرعت عمل مدیر ومعلم به هیچ کس ازدانش آموزان آسیبی نرسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ،به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان مدرسه ابتدایی عمار روستای پالکانلو سفلی مدیر و معلم فداکاری دارد که در یک اقدام ایثارگرانه به دنبال آتش گرفتن بخاری نفتی جان دانش آموز ابتدایی این مدرسه را نجات داد.در این حادثه خوشبختانه به هیچ یک از دانش آموزان مدرسه  و خود معلم صدمه ای وارد نشده است.

مدیر آموزش وپرورش شیروان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :بخاری مدرسه ابتدایی عمار روستای پالکانلو دیروز آتش گرفته که بلافاصله با همت مدیر مدرسه و معلم با کپسول اتش نشانی مستقر در مدرسه خاموش شد

سعیدرحمانی فضلی تصریح کرد: بخاری مدرسه از نوع نفتی بوده وبراثر برخورد یکی از دانش اموزان با بخاری اتش گرفته که بلافاصله با حضور واقدام به موقع مدیر ومعلم مدرسه اتش را با کپسول اتش نشانی مدرسه خاموش کردند.

وی اضافه کرد : هنگام وقوع این حادثه زنگ تفریح بوده و دانش آموزان در حیاط مدرسه حضور داشتند. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید .

انتهای پیام /م الف 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش در مدرسه ای دربخش سرحد شیروان؛ با سرعت عمل مدیر به کسی آسیبی نرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..