تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ كشف 3 تن محصولات شيلاتي غيربهداشتي

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا از كشف 3 تن محصولات شيلاتي غيربهداشتي در اين شهرستان خبر داد.

‍ كشف 3 تن محصولات شيلاتي غيربهداشتيسرهنگ رسول عزيزي در گفتگو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اظهارداشت: ماموران انتظامي ايستگاه بازرسي سه راه قلعه، حين كنترل اين محور به يك دستگاه خودروي كاميونت فوتون مشكوك شده و دستور توقف اين خودرو را صادر كردند. 

وی گفت: در بازرسي از خودرو 3 تن محصولات شيلاتي غيربهداشتي فاقد هر گونه مجوز بهداشتي كشف شد که ارزش ريالي كالاي كشف شده حدود 250 ميليون است.  

وي افزود: راننده 44 ساله اين خودرو دستگير و به مقام قضايي معرفي شده است.  

سرهنگ عزيزي مبارزه با قاچاق کالا رايکي از مهمترين برنامه‌هاي پليس برشمرد و خاطرنشان كرد: پليس از تمام ظرفيت‌هاي موجود در راستاي مبارزه با پديده شوم قاچاق و ناامن کردن محيط براي قاچاقچيان کالا و سودجويان استفاده خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ كشف 3 تن محصولات شيلاتي غيربهداشتي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..