تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فواید و اشکالات برجام از نگاه محمدرضا باهنر

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اشکال اصلی برجام، این است که قرار بود همه تحریم‌ها برداشته شود اما این طور نشد.

محمدرضا باهنر با اشاره به اینکه از فواید برجام، این است که یک سری از مشکلات را حل کرده، گفت: با برجام، تحریم‌هایی چون فروش نفت، تجاری و رفت‎‌وآمدها برداشته شد و معاملات راه افتاد.

وی با بیان اینکه قرارمان از نتایج برجام، این بود که همه تحریم‌ها برداشته شود، تصریح کرد: با وجود این، هنوز یک سری از تحریم‌ها باقی مانده است و برخی از کشورهای طرف مذاکره مثل آمریکا، بعضاً تحریم‌هایمان را افزایش نیز می‌دهند.

باهنر با تأکید بر اینکه این مسائل نشان‌دهنده این است که ما به نتایج نهایی برجام نرسیدیم، خاطرنشان کرد: با وجود این، معنا و مفهوم صحبت بنده این نیست که ما از همه برجام ضرر کردیم.

29219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فواید و اشکالات برجام از نگاه محمدرضا باهنر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..