تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقاء ورزش دو ومیدانی خوزستان درگرو آموزش مربیان و استعدادیابی است

به گزارش ایرنا مجید کیهانی عصر یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات دو و میدانی خوزستان ضمن تمجید از زحمات رییس هیات قبل اظهار داشت: امیدوارم در پایان چهار سال مدیریت جدید، دو و میدانی استان مسیر رشد و توسعه را پیش گرفته عقب ماندگی خود را جبران کند.
رییس فدراسیون دو و میدانی با بیان این که در ورزش قهرمانی مربیان نقش تعیین کننده ای دارند افزود: اگر تمام مربیان و دست اندرکاران دو و میدانی استان نقش خود را به درستی ایفا کنند رسیدن به جایگاه پرافتخار استان در کشور کار سختی نیست.
وی برنامه ریزی هدفمند و قرار گرفتن در مسیر توسعه را از وظایف هیات ها دانست و گفت: هیات های ورزشی استان ها باید به کمک اداره کل از تمام ظرفیت و پتانسیل های موجود استفاده کنند.
کیهانی با اشاره به این که امکاناتی که به استان های خوزستان، قم و همدان داده می شود یک اندازه بوده اما عملکرد ها متفاوت است افزود: امروز از 17 ورزشکاری که در تیم ملی نوجوانان قرار دارند سه نفر از قم هستند این در حالی است که امکانات خاصی در این شهر وجود ندارد.
وی ادامه داد: اگر بدنبال آن هستیم که ورزش دو و میدانی در استان تکان بخورد هر یک از اعضای مجمع و دیگر مربیان باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند و مطمئنم با انتخاب آقای خنفری در آینده خبرهای خوبی از دو و میدانی استان بشنویم.
رییس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: ماموریت فدراسیون دو و میدانی پرورش و ارتقاء دانش مربیان داخلی، استعدادیابی درست و بدنبال آن موفقیت در این رشته است.
وی استعدادیابی 100 درصد و برگزاری دوره های آموزشی را از مهمترین وظایف فدراسیون و هیات ها دانست و گفت: در صورتی کارمان به نتیجه می رسد که ابتدا استعداد لازم را پیدا کنیم و اگر بدنبال قهرمان پروری در سطح جهان و آسیا هستیم باید استعدادهای 100 درصدی برای این رشته را شناسایی کرد.
کیهانی در ادامه به نقش و جایگاه مربیان در قهرمان پروری اشاره کرد و گفت: اگر 6 مربی سازنده در استان داشته باشیم که از سطح دانش بالایی برخوردار بوده و هر کدام از آن ها 5 ورزشکار در حد قهرمانی پرورش دهند قطعا دو و میدانی خوزستان به جایگاه سابق خود در کشور بر می گردد.
وی افزود: متاسفانه از سال 86 تا امروز 52 نفر در کلاس های بین المللی شرکت کردند که تنها 4 نفر از آن ها به ورزش دو و میدانی کشور کمک می کنند و مابقی در رشته های ورزشی دیگری مشغول هستند.
رییس فدراسیون دو و میدانی خطاب به رییس جدید هیات استان گفت: کلاس های توجیهی مربی گری و استعدادیابی را به ترتیب در دستور کار خود قرار دهید زیرا تا زمانی که مربی نداشته باشیم نمیتوان استعدادیابی کرد. سال گذشته 50 مربی از سرتاسر ایران شناسایی کردیم و مبنای کار خود را بالا بردن سطح دانش این تعداد مربی گذاشتیم تا در نقاط مختلف کشور قهرمان پروری کنند.
وی در ادامه به نقش باشگاهها و جایگاه آن ها در رشته دو و میدانی اشاره کرد و گفت: به واقع باید گفت که امروز ورزش دو و میدانی با وجود سرمایه های فراوان چه بهره ای از باشگاه ها در استان می برد این در حالی است که دو و میدانی رشته مادر و در المپیک مدال آورا است.
کیهانی عنوان کرد: اگر دو و میدانی استان با ظرفیت و پتانسیل موجود، امروز در جایگاه ناخوشایندی قرار دارد مقصرش خود ما هستیم. در طول این مدت چند ساله اگر هر مربی استان تنها یک ورزشکار پرورش می داد جایگاه دو و میدانی خوزستان در کشور همچون گذشته درخشان بود.
6068

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقاء ورزش دو ومیدانی خوزستان درگرو آموزش مربیان و استعدادیابی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..