تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه‌آسای دختر چینی از مرگ حتمی +تصاویر

یک دختر چینی از مرگ حتمی به طور معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، دختر کوچک چینی زمانی که در حال خوردن غذای خود بود، از پله‌ها بالا می‌رفت که با از دست دادن تعادل روی زمین افتاد و چاپستیکی که با آن غذایش را می‌خورد، وارد دهانش شد. نجات معجزه‌آسای دختر چینی از مرگ حتمی +تصاویر نجات معجزه‌آسای دختر چینی از مرگ حتمی +تصاویر

در این حادثه که در 8 جولای اتفاق افتاده است، چاپستیک به داخل دهان دخترک چینی فرو رفته از طریق دهان او به مغزش نفوذ کرده بود که به سرعت به وسیله پدر و مادرش به بیمارستان منتقل شد و پزشکان با انجام معاینات لازم، اعلام کردند که این چاپستیک به اندازه 1.6 اینچ به داخل مغز دخترک رفته است.

بعد از معاینه‌های انجام شده و عکس‌برداری‌های لازم، این دختر چینی به اتاق عمل منتقل شد و پزشکان موفق شدند چاپستیکی را که فقط 1 میلیمتر با ساقه مغز دخترک که بسیاری از نقش‌های حیاتی بدن را کنترل می کند، فاصله داشت، بیرون کشیدند.

نجات معجزه‌آسای دختر چینی از مرگ حتمی +تصاویر نجات معجزه‌آسای دختر چینی از مرگ حتمی +تصاویر

گفتنی است؛ این چوب غذا به مدت 11 ساعت در همان حالت در مغز دخترک قرار داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه‌آسای دختر چینی از مرگ حتمی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..