تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با سردترین روستای جهان بیشتر آشنا شوید+ تصاویر

"اویمیاکون" روستایی در روسیه است که دمای هوا در آن به 70 درجه زیر صفر می رسد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "اویمیاکون" روستایی در روسیه و سردترین نقطه نیمه شمالی کره زمین است که دمای آن همواره 70 درجه زیر صفر است.

500 نفر در این روستا زندگی می کنند، اما به دلیل سردی بیش از اندازه هوا، هیچ محصول کشاورزی در زمین های آنجا کشت نمی شود و ساکنان مجبور به مصرف گوشت اسب و گوزن هستند و تاکنون هیچ مورد سوء تغذیه ای در این روستا گزارش نشده است.

در چند دهه گذشته این روستا، مکان پرورش گوزن بود و گوزن ها از چشمه آب گرمی که در نزدیکی روستا وجود داشت آب می نوشیدند، اما مسئولان این کشور تصمیم گرفتند از زمین های آن منطقه تنها برای کشاورزی استفاده کنند از این رو دیگر هیچ اثری از آن چشمه نیست.

گفتنی است؛ طول روز در این منطقه، تنها سه ساعت است و با تاریک شدن آسمان، سردی هوا بیشتر می شود.

مردم این روستا با مشکلاتی مانند یخ زدن جوهر خودکار، چسبیدن عینک به صورت و تمام شدن سریع باتری روبه رو هستند. ساکنان این منطقه مجبور به روشن گذاشتن خودروهای خود هستند؛ زیرا روشن کردن دوباره خودرو،  کار دشواری است.

هرچند شبکه های ارتباطی در این روستا وجود دارد اما آنتن دهی گوشی تلفن همراه در برخی از نقاط آن بسیار دشوار است و از دیگر مشکلاتی که مردم این منطقه با آن مواجه هستند، دفن مردگان است که بیش از سه روز طول می کشو و آنها مجبورند چند روز برای آب کردن یخ های زمینی که قرار است مرده خود را در آن دفن کنند وقت بگذرانند.

با سردترین روستای جهان بیشتر آشنا شوید+ تصاویر
با سردترین روستای جهان بیشتر آشنا شوید+ تصاویر
با سردترین روستای جهان بیشتر آشنا شوید+ تصاویر

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با سردترین روستای جهان بیشتر آشنا شوید+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..