تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی پانیونیوس در حضور شجاعی

تیم فوتبال پانیونیوس در چارچوب هفته پانزدهم سوپرلیگ یونان مقابل آترومیتوس به پیروزی 2 بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته پانزدهم سوپرلیگ یونان، تیم‌های آترومیتوس و پانیونیوس امشب به مصاف هم رفتند که در پایان یاران مسعود شجاعی موفق شدند میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند.

محمد بن و ساویدیس در دقایق 24 و 59 برای تیم پانیونیوس گلزنی کردند و گل آترومیتوس نیز در دقیقه 49 توسط اومبدیس به ثمر رسید.

 مسعود شجاعی از ابتدا درترکیب پانیونیوس حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

تیم پانیونیوس با این پیروزی خارج از خانه 28 امتیازی شد و رتبه دوم خود در جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان را تثبیت کرد. تیم آترومیتوس نیز با 21 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی پانیونیوس در حضور شجاعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..