تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست تیم ملی نوجوانان مقابل آذربایجان

تیم ملی نوجوانان کشورمان در جام جهانی کوچک روسیه مقابل جمهوری آذربایجان شکست خورد.

تیم ملی نوجوانان کشورمان که برای کسب آمادگی جهت شرکت در رقابت های جام جهانی نوجوانان، در تورنمنت بین المللی والنتین گراناتکین  موسوم به جام جهانی کوچک روسیه شرکت کرده است، امروز در مسابقه برای کسب عناوین نهم تا شانزدهم با نتیجه 1-0 مغلوب جمهوری آذربایجان شد.

عباس چمنیان سرمربی تیم ملی کشورمان پس از مسابقه گفت: من به حریفمان تبریک می گویم. آنها تیم خوب و بازیکنان قوی بسیاری دارند. ما می دانستیم که این مسابقه می تواند یک بازی دشوار باشد، زیرا بازیکنان آذربایجان بزرگتر و به لحاظ جسمی قوی تر از بازیکنان ما هستند. به همین دلیل ما از پرسینگ استفاده کردیم.

چمنیان افزود:  ما مجبور شدیم امروز دقایق زیادی دفاع کنیم و من می خواهم از جمهوری آذربایجان برای چنین تجربه ای تشکر کنم زیرا تمرین خوبی برای خط دفاع ما بود.

 شاگردان چمنیان در دیدار بعدی خود روز سه شنبه به مصاف هند خواهند رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست تیم ملی نوجوانان مقابل آذربایجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..