تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد ناخواسته گواردیولا با باخت مقابل اورتون

کد خبر: ۴۶۱۹۳۴

۶۴۰  بازدید

پپ گواردیولا عصر یکشنبه شاهد شکست 4-0 شاگردانش در گودیسن پارک بود. این شکست سنگین ترین شکست دوران مربیگری پر زرق و برق مربی کاتالان محسوب می شود.

ورزش سه: گواردیولا در دوران حضورش در بارسلونا و بایرن مونیخ هم گاهی دچار لغزش شده بود اما هرگز با اختلاف چهار گل مغلوب نشده بود. اکنون با نمایشی که سیتیزن ها دوست دارند آن را فراموش کنند، چنین رکورد ناخواسته ای برای گواردیولا ثبت شد.

شاگردان پپ در مرسی ساید لحظات امیدوار کننده ای نیز داشتند اما اشتباهات فردی باعث رقم خوردن چنین نتیجه عجیبی شدند. سیتی در بین دو نیمه با تک گل روملو لوکاکو عقب بود اما در نیمه دوم همه چیز برای آنها از هم فروپاشید.

رکورد ناخواسته گواردیولا با باخت مقابل اورتون

ابتدا کوین میرالاس به فاصله دو دقیقه از شروع نیمه دوم دروازه براوو را گشود و بعد از آن دو بازیکن جوان اورتون، تام دیویس و آدمولا لوکمن با گلزنی شان نتیجه را سنگین تر کردند.

 این نتیجه، گواردیولا و سیتی را در آستانه ورود به بحران قرار داد و آنها با این شکست مطمئن شدند که در پایان بازی های این هفته در بین چهار تیم صدر جدول حضور نخواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد ناخواسته گواردیولا با باخت مقابل اورتون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..