تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای جلوگیری از آلزایمر سالاد کاسنی بخورید

تحقیقات جدید نشان داده است مصرف سالاد کاسنی به همراه وعده ناهار از ابتلا به آلزایمر در دوران میانسالی و کهنسالی تا حد چشمگیری جلوگیری می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین مطالعات محققان نشان داده است، مصرف سالاد کاسنی همراه با وعده ناهار موجب جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و فراموشی می‌شود.

تحقیقات دانشمندان هم‌چنین نشان داده، اسید اوریک موجود در سبزی کاسنی از تولید نوعی سم در مغز که منجر به فراموشی می‌شود، جلوگیری می‌کند.

مصرف روزانه یک بشقاب سبزی از بروز بیماری فراموشی در دوران میانسالی و کهنسالی جلوگیری می‌کند، علاوه بر این سبزیجات مملو از ویتامین E هستند که این موجب افزایش قدرت حافظه نیز می‌شود.

اگر افراد روزانه به مقدار کافی سبزیجات مصرف کنند با افزایش سن میزان فراموشی در آنان کاسته خواهد شد؛ سالاد کاسنی باید به همراه وعده ناهار مصرف شود تا بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد.

وجود اسید اوریک در این نوع سبزی برای بدن مفید است زیرا همانند آنتی اکسیدان عمل می‌کند و با تأثیری که بر روی مغز می‌گذارد مانع از ابتلا به آلزایمر در دوران پیری می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای جلوگیری از آلزایمر سالاد کاسنی بخورید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..