تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزیره های بسیار دیدنی جهان که روی دیوار مرجانی قرار دارند+تصاویر

جزیره های دیدنی در جهان ,خوب است از این جزیره های زیبا که روی دیواره‌ی بزرگ مرجانی قرار گرفته‌اند، بازدید کنید.

جزیره های بسیار دیدنی جهان

اگر از شهرهای بزرگ مانند سیدنی و ملبورن و جاذبه‌ها‌ی تکراری استرالیا خسته شده اید، خوب است از این جزیره های زیبا که روی دیواره‌ی بزرگ مرجانی قرار گرفته‌اند، بازدید کنید.

با اینکه دیدن شهر‌های بزرگ و ساحلی استرالیا بسیار وسوسه‌انگیز و دوست داشتنی است اما بسیاری از این شهر‌ها شلوغ و دیگر تکراری شده‌اند. برای کسانی که به دنبال تنوع و به دست آوردن تجربه‌ای تازه در استرالیا هستند، بازدید از دیواره‌ی بزرگ مرجانی، گزینه‌ای ایده‌آل است.

برای بسیاری از بازدید‌کنندگان استرالیا، تعطیلاتی با‌شکوه و عالی، تنها در دیدن سواحل گولد کوست خلاصه می‌شود. با اینکه شهر های بزرگ استرالیا به دلیل داشتن کافه و رستوران‌های خوب، فروشگاه‌های مجلل و پیاده‌روی ساحلی بسیار مشهور شده‌اند اما جذابیت اصلی در شمال مرز نیو ساوت ولز است. برای آن دسته از افرادی که از ادلاید و سیدنی خسته شده‌اند و به دنبال جذابیتی جدید در استرالیا هستند، بازدید از دیواره‌ی بزرگ مرجانی در این پنج جزیره می‌تواند تجربه‌ای بسیار هیجان انگیز باشد.


جزیره‌ی هرون

بازدید از این جزیره، برای مسافرانی که به سختی می‌توانند از سواحل گولد کوست دل بکنند، راه حلی عالی است. هرون، جنوبی‌ترین جزیره در دیواره‌ی بزرگ مرجانی است که به دلیل تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های دریایی، غواصی و جاذبه‌های گردشگری فراوان مشهور شده است.

جزیره های بسیار دیدنی جهان که روی دیوار مرجانی قرار دارند

سالانه از ماه نوامبر تا مارچ، لاک‌پشت‌هایی که به تازگی سر از تخم بیرون آورده‌اند، به سمت دریا می‌روند. در این زمان است که مسافران برای دیدن این واقعه‌ی با‌شکوه، به این جزیره آمده و به مدت سه روز، اولین سفر لاک‌پشت‌ها از خشکی به دریا را از نزدیک تماشا می‌کنند. آن دسته از مسافرانی که ترسی از لاک‌پشت‌ها ندارند، می‌توانند از غواصی و تماشای این لاک‌پشت ها در زیر آب نیز لذت ببرند.

علاقه‌مندان برای آمدن به این جزیره می‌توانند از هلیکوپتر یا کشتی استفاده کنند. نزدیک‌ترین بندر در گلدستون قرار دارد و فاصله‌ی پرواز از بریزبن تا این جزیره‌ی دیدنی، چیزی حدود نیم ساعت است.

جزیره‌ی بدارا

این جزیره که در نزدیکی کوئینزلند قرار گرفته است، گلچینی از ویژگی‌ها‌ی جزایر مختلف را دارا است. داشتن رنگ آبی لاجوردی جزیره‌ی سیشل، چشم‌انداز زیبا‌ی هاوایی و تمام مزیت‌های سنت بارت مثالی از این ویژگی‌ها است. فراوانی استخر‌هایی زیبا‌ با چشم‌انداز ساحلی و خلیج‌ها‌ی کوچک باعث شده تا تمامی بازدید‌کنندگان این جزیره تجربه‌ای رضایت بخش را داشته باشند.

 جزیره های بسیار دیدنی جهان که روی دیوار مرجانی قرار دارند

البته افرادی که قصد بازدید از این جزیره را دارند باید به این نکته توجه کنند که این تفرجگاه تنها ۷ اتاق و ظرفیت ۱۴ مهمان را دارد. دسترسی به این جزیزه با هلیکوپتر امکان‌پذیر است و مدت زمان پرواز از بریزبن تا این مکان تفریحی، ۲ ساعت است.


جزیره‌ی همیلتون

بازدید از همیلتون، معنا‌ی واقعی تفریح و ماجراجویی است. مهمانان می‌توانند با لاک‌پشت‌ها شنا کنند، با دلفین‌ها بازی کنند و البته رسوبات مرجانی چند صد ساله را ببینند. همچنین به عنوان شرقی‌ترین جزیره در گروه ویتساندی، این جزیره محلی مناسب برای دریا‌نوردی و قایقرانی است. اگر از قایقرانی و تماشا‌ی شن‌ها‌ی سفید ساحل و جنگل‌های بارانی دست نخورده خسته شده‌اید، این تفرجگاه علاوه بر موارد ذکر شده دارای آبگرم و سر‌آشپزی حرفه‌ای به نام آلستر وادل برای سرگرم کردن مسافران است.

جزیره های بسیار دیدنی جهان که روی دیوار مرجانی قرار دارند

امکان دسترسی به کوآلیا و دیگر مکان‌های تفریحی همیلتون از طریق پرواز هوایی از اکثر شهر‌‌های استرالیا وجود دارد و مسافران در صورت تمایل می‌توانند از شوت هاربر و ساحل ایرلی با استفاده از کشتی به همیلتون بروند.


جزیره‌ی لیزارد

گردشگری به نام کاپتان کوک در سال ۱۷۷۰، نام این جزیره را وارد نقشه کرد. امروزه این جزیره، محبوب علاقه‌مندان غذا است. مسافران در این جزیره قادر‌اند تا هرجایی از سواحل این جزیره را برای میل کردن غذا انتخاب کنند یا اینکه با قایق یا کشتی به نقطه‌ی دلخواه خود در داخل دریا بروند و در آن‌جا از غذا‌های خوشمزه‌ی رستوران‌ها، نهایت لذت را ببرند.

جزیره های بسیار دیدنی جهان که روی دیوار مرجانی قرار دارند

در این جزیره نیز مانند سایر جزایر منطقه می‌توان از ورزش‌هایی مانند غواصی و کشتیرانی لذت برد ولی علاوه‌بر این‌ها در لیزارد امکان گلف بازی کردن، کوه‌نوردی و ماهیگیری نیز وجود دارد. اگر فردی، خوش‌شانس باشد و بتواند ماهی خوبی مثل نیزه ماهی شکار کند، می‌تواند آن را به سرآشپز مارک جنسن بدهد تا او ماهی را برایش به شیوه‌ ای خاص طبخ کند و شامی عالی را در غروب ساحلی میل کند.

جزیره‌ی هیمن

هیمن که شمالی‌ترین جزیره‌ در جزایر ویتساندی است، محبوب‌ترین این جزیره‌ها است. این جزیره به عنوان بهترین مکان برای ماه عسل‌ها‌ی لوکس و با‌شکوه شناخته شده و بسیار پر‌طرفدار است. این محل گردشگری، مدتی برای تعمیرات و نو‌سازی تعطیل بود ولی در اولین روز آوریل ۲۰۱۴ بازگشایی شد. جدا از تالاب، استخر‌ها‌ی شنا، کلبه‌ها‌ی مجلل، آبگرم طبیعی و سرآشپز‌ها‌ی مجرب رستوران‌ها، دیواره‌ی بزرگ مرجانی به دلیل داشتن امکاناتی مثل اجرا‌ی غواصی اختصاصی، تور‌ها‌ی آبی و گردش با هلیکوپتر هنگام بازدید از این دیواره‌، جذابیت اصلی هیمن است.

جزیره های بسیار دیدنی جهان که روی دیوار مرجانی قرار دارند

مهمان‌ها با استفاده از امکانات ویژه‌ی این محل گردشگری می‌توانند زندگی دریایی را از نزدیک‌ترین فاصله‌ی ممکن تماشا کنند. اگر کسی قبل از شروع تعطیلات و آمدن به این جزیره فرصت نکرده باشد مدرک مورد نیاز شیرجه زنی را اخذ کند، نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا می‌تواند در این تفرجگاه برای دریافت مدرک معتبر پی ای دی آی اقدام کند و از تمامی تفریحات آبی لذت ببرد. هلیکوپتر و قایق‌های بادبانی روزانه کنز را به مقصد هیمن ترک می‌کنند.

لست سکند

اخبار مرتبط:

سفر هیجان انگیز به جزیره زیبا و امپراطوری اورانگوتان ها+تصاویر

عکس:زیبا ترین جزیره های دنیا

سفر به زیباترین جزیره جهان+تصاویر

عکس : سفري به جزيره زیبای بالي

جزیره زیبا و دیدنی سنتوزای سنگاپور+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزیره های بسیار دیدنی جهان که روی دیوار مرجانی قرار دارند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..