تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم آل خلیفه ۳ جوان بحرینی را اعدام کرد+(فیلم و تصاویر18+)

به گزارش عمارنامه، به نقل از مراة البحرین، رژیم بحرین سه شهروند این کشور را به اتهام  کشتن یک افسر اماراتی صبح امروز اعدام کرد.

 گفتنی است روز گذشته مردم بحرین با اعلام «خشم عمومی» در اعتراض به حکم اعدام ۳ جوان انقلابی، به فتوای علمای بحرین به خیابان آمده بودند.

مردم بحرین در برابر منزل ۳ جوان اعدام شده تجمع کردند

 پس از اعدام سه جوان بحرینی به نام های  سامی مشیمع، علی السنکیس و عباس السمیع توسط نظامیان رژیم آل خلیفه، مردم و شهروندان بحرینی در برابر منزل این شهدا حضور یافته و همبستگی خود را با خانواده های آنها اعلام کردند.

در عین حال دیگر شهروندان بحرینی نیز در محکومیت این اقدام در نقاط مختلف کشور و به ویژه در پشت بام منازلشان و بلندگوهای مساجد تکبیر سر دادند.

مقامات آل خلیفه به خانواده های این سه شهید بحرینی اعلام کرده اند که برای دفن پیکر این شهدا در آرامگاه «الماحوز» حضور یابند.

در همین زمینه، مقامات بحرینی در تماسی تلفنی با خانواده شهید عباس السمیع تماسی اعلام کرده اند که قصد دارند پیکر این شهید را در آرامگاه ام الحصم دفن کنند و با خودداری از تحویل اجساد این شهدا، مانع از برگزاری مراسم تشییع و دفن آنها در زادگاهشان شدند.

دیوان تجدیدنظر رژیم آل خلیفه روز نهم ژانویه جاری حکم اعدام سه انقلابی بحرینی را به اتهام واهی دست داشتن در حادثه بمب‌گذاری تایید کرد.

رژیم آل خلیفه مدعی است که این افراد در حادثه بمب‌گذاری روستایی نزدیک منامه در سال 2014 دست داشته‌اند. ادعا شده که در این بمب گذاری شماری از نیروهای پلیس رژیم آل خلیفه از جمله یک افسر اماراتی کشته شده‌اند.

تصویر محل اعدام جوانان بحرینی در شبکه‌های اجتماعی

تصویر زیر مربوط به محل اعدام جوانان بحرینی است که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

لحظه اعلام خبر اعدام جوان بحرینی به خانواده وی 

 
لحظه دردناک دریافت خبر اعدام جوانان بحرینی/خانواده شهید عباس السمیع

مادرجوان بحرینی محکوم به اعدام علي السنكيس :پسرم اصلا درباره قتل پلیس بازجويي نشده.چگونه محکوم به اعدام است؟ 

خانواده شهید عباس السمیع


 پیکر  شهید علي السنكيس بحرینی که صبح امروز توسط رژیم آل خلیفه اعدام شد 18+





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم آل خلیفه ۳ جوان بحرینی را اعدام کرد+(فیلم و تصاویر18+)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..