تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان بیمار با پارگی رحم و روده+تصاویر

با اقدام پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیماری که دچار پارگی رحم و روده شده بود، با موفقیت درمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر مریم ایران فرد یک متخصص زنان و زایمان گفت: بیمار با سابقه كورتاژ قبلی به علت سقط به بیمارستان مراجعه کرده كه پارگی رحم او تشخیص داده شد و با مشورت و كمك پزشکان، نسبت به ترمیم كامل و دقیق پارگی رحم اقدام شد.

نجات جان بیمار با پارگی رحم و روده

وی افزود: به دلیل پیش بینی احتمال آسیب به روده ها در كورتاژ قبلی نیز برای ارزیابی دقیق تر وضعیت بیمار، درخواست حضور پزشك متخصص جراحی عمومی اعلام شد که با حضور به موقع معاون درمان دانشگاه به عنوان پزشک متخصص جراح، این عمل با موفقیت انجام شد.

 نجات جان بیمار با پارگی رحم و روده

شعله آذروند مسئول اتاق عمل هم در این خصوص، بیان کرد: در پی اعلام وضعیت بیمار به دفتر پرستاری و رئیس بیمارستان، نسبت به حضور متخصص جراحی بر بالین بیمار، پیگیری های لازم انجام شد.
 
وی افزود: دكتر علی بهادر، معاون درمان دانشگاه، به عنوان متخصص جراحی عمومی در اتاق عمل حضور یافته و با تشخیص پارگی روده بزرگ بیمار، نسبت به ترمیم آن اقدام شد.
انتهای پیام/ن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان بیمار با پارگی رحم و روده+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..