تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور کیفرخواست برای 11 نفر در پرونده شهرداری آبیک

دادستان قزوین از صدور کیفر خواست برای 11 نفر از کارمندان شهرداری آبیک و پیمانکارانی که با این شهرداری همکاری می کردند خبر داد.

صدور کیفرخواست برای 11 نفر در پرونده شهرداری آبیکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اینکه این افراد همگی در بازداشت موقت بودند  گفت: برای ۱۱نفر کیفرخواست صادر و پرونده آنها به دادگاه ارسال شده است.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، اتهام این افراد را  « دریافت رشوه» بیان کرد.

دادستان قزوین در تشریح عنوان اتهامی این افراد ادامه داد: این افراد از پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری ، مبالغی را به عنوان رشوه در ازای کار دریافت و یا بعضا برخی از پیمانکاران برای دریافت مطالبات و اجرتشان از بابت کارها و پروژه های انجام شده باید به این افراد رشوه پرداخت می کردند.

پیش از این احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب آبیک اعلام اشاره داشت: در این پرونده 11 نفر دستگیر شده‌اند که 7 نفر از آنان پیمانکار و 4 نفر در مجموعه شهرداری هستند که یکی از آنها شهردار آبیک است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور کیفرخواست برای 11 نفر در پرونده شهرداری آبیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..