تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اورتون 4 - منچسترسیتی 0/ تحقیر سیتیزن ها در گودیسون پارک

در ادامه رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ جزیره تیم اورتون میزبان منچسترسیتی بود که موفق شد با چهار گل این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در ادامه رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ جزیره تیم اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان منچسترسیتی بود که موفق شد با چهار گل این تیم را شکست دهد.

گل های تیم میزبان را در این بازی روملو لوکاکو در دقیقه 34، کوین میرالاس در دقیقه 47، تام دیویز در دقیقه 79 و آدمولا لوکمن در دقیقه 95 زدند.

 منچسترسیتی با این شکست در امتیاز 42 باقی ماند و در رده پنجم جدول رده بندی ایستاد .منچستریونایتد می تواند با پیروزی در دیدار امشبش برابر لیورپول از لحاظ امتیازی به سیتی برسد. اورتون هم با این برد 33 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اورتون 4 - منچسترسیتی 0/ تحقیر سیتیزن ها در گودیسون پارک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..