تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فدراسیون تصمیم دارد گروگان برانکو باشد/ برانکو با برنامه ما مخالفت کرد، اما تیم کشورش رقیب ما را آماده می کند

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیانیه جدیدی را روی صفحه فیسبوک خود قرار داد.

فدراسیون تصمیم دارد گروگان برانکو باشد/ برانکو با برنامه ما مخالفت کرد اما تیم کشورش رقیب ما را آماده می کندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بیانیه جدیدی را روی صفحه فیسبوک خود قرار داد.
 
متن کامل این بیانه را بخوانید:
 
"اگر تا سر حد انتظاراتمان اوج نگیریم، به سطح تمرینمان سقوط می کنیم."
 
دوستان عزیز،
 
در حالی که برانکو با برنامه های آموزشی و تمرینی ما مخالفت می کند تیم کشورش کمک می کند تا چین با آمادگی بهتر در مسابقات حاضر شده و بر علیه ایران آماده شود، تیم ملی فوتبال چین دیروز با کرواسی بازی داشت.

فدراسیون و برانکو در این مورد حرفی برای گفتن دارند؟!

رقبای ما حرفه ای هستند. چین در حال حاضر مقابل ایسلند بازی های دوستانه برگزار می کند. در همان زمان خارج از تقویم فیفا ازبکستان با گرجستان و ارمنستان بازی می کند. قطر یک بازی دوستانه با مولداوی اما در ایران با برنامه های آماده سازی تیم ملی مخالفت می کنند.

واقعیت روشن است . ما یک برنامه آماده سازی حرفه ای برای رسیدن به جام جهانی روسیه 2018 آماده کردیم اما فدراسیون مخالفت کرد بدلیل اینکه گروگان یک مربی کروات است.

یک ضرب المثل یونان باستان می گوید: "اگر تا سر حد انتظاراتمان اوج نگیریم، به سطح تمرینمان سقوط می کنیم."

فدراسیون تصمیم دارد گروگان برانکو باشد/ برانکو با برنامه ما مخالفت کرد اما تیم کشورش رقیب ما را آماده می کند
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فدراسیون تصمیم دارد گروگان برانکو باشد/ برانکو با برنامه ما مخالفت کرد، اما تیم کشورش رقیب ما را آماده می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..